منتديات بوهة شطانوف

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات بوهة شطانوف

منتديات بوهة شطانوف

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات بوهة شطانوف

دعم تقنى من مالتى أوبشنز (أى شيىء فى التكنولوجيا)

منتديات مالتى - أوبشنز

أى شيىء فى التكنولوجيا    

للإعلان هنا    

0118754367  

2 مشترك

حقيقه المؤامره الكبرى

lok1
    lok1

الابراج : العذراء الأبراج الصينية : القط نقاط : 5424
    تاريخ الميلاد : 18/09/1987 تاريخ التسجيل : 29/08/2009

بلابابل حقيقه المؤامره الكبرى

مُساهمة من طرف lok1 الأربعاء أبريل 21, 2010 5:48 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

احب فى البدايه ارسل سلامى لكل الاعضاء وللكينج صاحب الفكره فى عمل منتدى لقريتنا واحب

اشكره على التطورات اللى بيعملها كل شويه بدايه من الانترنت اللان ابو سلوك ثم الانترنت

الهوائى ومجهوده الكبير فى موضوع سيرفر الميكروتك وكروت الهوائى وكل الناس عارفه الدور

ده لكن اللى الناس متعرفوش اللى انا هقوله دلوقتى عاوزكم يبقى بالكم طويل وتسمعوا القصه والخبر

الحصرى اللى هيزعل ناس منى انا عارف بس الحقيقه لازم تبان الحقيقه تتلخص فى الاتى

بعد ما حصل اللى حصل فى شبكه حمزه ابو نصر من فتره قصيره كنت قاعد مع عمرو سعيد فى

المكتبه وفجأه تليفون عمال يرن وعمرو سعيد مش راضى يرد وانا بسأله ماترد ياعم قالى مش مهم

ولكن فى النهايه رد طلع مين طلع سيد صاحب مكتبه الحرمين اللى فى الملعب بيقول فى المكالمه يا

بشمهندس البرنامج اللى اخترق شبكه حمزه مش راضى يشتغل انت جبت برنامج جديد ولا لا رد

عمرو وقاله وانا مالى هو انا اللى اديتك البرنامج قاله ايه يا هندسه هو حد قاعد معاك لو حد قاعد

معاك قولى عمرو بصلى كده ورد عليه وقاله ده احمد قاعد معايا قاله ياعم عادى احمد ما هو موصل

منك نت وتبعنا دلوقتى بس اللى اتأكدت منه فى المكالمه ان البرنامج اللى اخترق شبكه حمزه ابو

نصر كان برنامج تبع عمرو سعيد بس انا بتحداه وبقوله يا هندسه لو عند جزء من الشجاعه تطلع

وتشرح البرنامج ده مش هو عندك وانت اللى اديته لسيد انا بقلك اطلع واشرح البرنامج لو الكلام ده

صحيح او رد انا مش هخاف علشان انا موصل نت منك كلمه الحق تتقال ولازم ترد عليها وياريت

لو فيه برنامج فعلا ودى مش اشتغاله انتم عملتوها قولى البرنامج ايه واشرحه للنا علشان الناس كلها

تستفيد فخيركم من تعلم وعلم الناس وارجوا انك متهربش من الموضوع بطريقتك وتقول وانا مالى

بالموضوع ده انا اؤكد انك ورا الموضوع ده بأماره مكالمه التليفون اللى كانت بينك وما بين

الاستاز سيد وفى حاله عدم تعليقك على الموضوع انا هعمل موضوع تانى بس اشد من كده هجيب

القديم والجديد وعاوز تفصلنى افصلنى برحتك مش هتفرق معايا وسلامى لكل الاعضاء ولكل واحد
    هيرد على الموضوع ارجوا الرد والسلام ختام حقيقه المؤامره الكبرى Lol

عدل سابقا من قبل lok1 في السبت أبريل 24, 2010 10:23 am عدل 1 مرات
    wayya_amr_said
    wayya_amr_said

الابراج : الحمل الأبراج الصينية : النمر نقاط : 6412
    تاريخ الميلاد : 08/04/1986 تاريخ التسجيل : 22/06/2009

بلابابل رد: حقيقه المؤامره الكبرى

مُساهمة من طرف wayya_amr_said الخميس أبريل 22, 2010 4:06 pm

انت دلوقتى بتقول عاوزنى افصلك افصلك عشان ضامن نت من حتة تانية بس لا يامعلم هتلف تلف وترجع تتحيل علية أوصلك وانت من الاخر عمال تخترع حوارات عشان تعرف البرنامج اللى بوظ الشبكات عشان تجيب نت من الشبكات التانية بس يا معلم قريبا جدا البرنامج الاقوى فى الهوائى اسمع الجملة دى برنامج اختراق كروت الهوائى هتشوووووف العجب قريب اما موضوع المكالمة والاشتغالات دى فهتلاقى كنا بنتكلم على حاجة وفهمت غلط ومش هقوووول البرنامج يا معلم ؟؟؟؟؟ ولو عاوز تفصل نتى افصل بس انت دافع تلات شهور مقدم مش هيرجع منهم اى حاجة والكينج يكسب دائما
    wayya_amr_said
    wayya_amr_said

مُساهمة من طرف wayya_amr_said الجمعة أبريل 23, 2010 5:03 am

بسم الله الرحمن الرحيم
    برنامج الحصول على المفاتيح وكذلك اختراق الشبكات بكل وسائل حمايتها وتدميرها مهما كانت الحماية وحتى لو عليها مفتاح حصريا على منتدى الشبكات فى مالتى أوبشنز
    ملحوظة : مش دة البرنامج اللى انت عاوزة يا احمد ياسامى بس دى عينة صغيرة كدة

وشكرا
    lok1
    lok1

بلابابل الرد على المؤامره

مُساهمة من طرف lok1 الجمعة أبريل 23, 2010 10:22 am

بسم الله الرحمن الرحيم

ههههههههههههههه يا هندسه عيب والله تحط برنامج هجس فى منتدى الشبكات وتقول هو ده اللى اخترق حمزه وهو برنامج تعبان ولا بيعمل حاجه ولو صحيح ان ده البرنامج طب حط ليه شرح وورينا اخترق ازاى وعلى موضوع انى دافع 3 شهور مقدم انا مش هتكلم عليه لانى اصلا معييش فلوس اوك فا يا هندسه انا بقلك مش النت بتاعك اللى هيحيينى وعلى فكره انا مش ضامن نت غيره بس انا حبيت ارد واقولك لو انت فعلا راجل هكر وبتاع اختراقات للشبكات اللاسلكيه ورينا الشرح بتاع البرنامج وبلاش كتر كلام وعلى رأى الاعلان بتاع كوكاكولا

اللى بيهجسوا بيشجعوا واحنا معاهم سلام يا هندسه وارجوا الرد منك مع انى عارف انك هتهرب برده ومش هيبقى ليك وش ترد

عدل سابقا من قبل lok1 في السبت أبريل 24, 2010 6:30 pm عدل 2 مرات
    wayya_amr_said
    wayya_amr_said

مُساهمة من طرف wayya_amr_said الجمعة أبريل 23, 2010 11:38 am

lok1 كتب:بسم الله الرحمن الرحيم

ههههههههههههههه يا هندسه عيب والله تحط برنامج هجس فى منتدى الشبكات وتقول هو ده اللى اخترق حمزه وهو برنامج تعبان ولا بيعمل حاجه ولو صحيح ان ده البرنامج طب حط ليه شرح وورينا اخترق ازاى وعلى موضوع انى دافع 3 شهور مقدم انا مش هتكلم عليه لانى اصلا معييش فلوس اوك فا يا هندسه انا بقلك مش النت بتاعك اللى هيحيينى وعلى فكره انا مش ضامن نت غيره بس انا حبيت ارد واقولك لو انت فعلا راجل هكر وبتاع اختراقات للشبكات اللاسلكيه ورينا الشرح بتاع البرنامج وبلاش كتر كلام وعلى رأى الاعلان بتاع كوكاكولا

اللى بيهجسوا بيشجعوا واحنا معاهم سلام يا هندسه وارجوا الرد منك مع انى عارف انك هتهرب برده ومش هيبقى ليك وش ترد

كل دة استفزاز عشان اعرفك السر الى دمر شبكات الهوائى بس ولو عاوز تعرف عمرو الكينج تعالى فى المكتبة ومعاك الكارت الهوائى بتاعك وانا اوريك البرنامج اللى انت بتقول علية هجس بيعمل اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وعلى فكرة موضوع النت وفصلة عنك مش هتحس بقيمتة الا لما تتحرم منة وتعرف الفرق بينة وبين أى نت تانى ولا اية؟؟؟
    lok1
    lok1

بلابابل الحقيقه الغامضه

مُساهمة من طرف lok1 الجمعة أبريل 23, 2010 12:06 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

لا لا لا خيبت توقعاتى فى انك مش هترد ولكن رديت بس رديت برد خايب وهربت بانك بتقولى هات الكارت انا بقلك حط الشرح وبلاش هروب كالعاده
    المرفقات
    حقيقه المؤامره الكبرى Attachmentmyfile1.swf
    لا تتوفر على صلاحيات كافية لتحميل هذه المرفقات.
    (7 Ko) عدد مرات التنزيل 1
    wayya_amr_said
    wayya_amr_said

مُساهمة من طرف wayya_amr_said السبت أبريل 24, 2010 8:21 am

الهروب احد سمات الخنازير وانت تعرف من الخنازير؟؟؟؟
    lok1
    lok1

مُساهمة من طرف lok1 السبت أبريل 24, 2010 9:25 am

بسم الله الرحمن الرحيم

ياعم انت بتشتغلنا يا تحط الشرح وتسبت كلامك يا متحورش فى الكلام فين الشرح ياهندسه ولا لسه بدور عليه نتمنى منك المره دى حاجه جد بلا خنازير بلا قطط

wayya_amr_said
    wayya_amr_said

مُساهمة من طرف wayya_amr_said السبت أبريل 24, 2010 6:15 pm

هههههههههههههههههههههه حلوة بلا خنازير بلا قطط دى بص بكرة الاحد اجازة هات الكارت بتاعك وتعالالى وانا اوريك اللى عمرك ما شفتة اما موضوع اشرح دة فا الشرح متعب وهجيب صور والزق ووجع قلب هستناك بكرة فى اى وقت
    lok1
    lok1

مُساهمة من طرف lok1 السبت أبريل 24, 2010 6:32 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

على العموم ياهندسه انا هجيلك المكتبه بس ياريت الاقى شرح بجد لما نشوف خليك ورا ........لحد باب الدار لما نشوف الحوار هيخلص على ايه مع انى متوقع ان لا فى برنامج ولا يحزنون وكل دى اشتغالات

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 3:10 pm